PREDAJŇU MÁME OTVORENÚ. Pre objednávku môžete prísť osobne k nám do predajne SCARLETT SPORT, alebo ju pošleme kuriérom GLS. Všetko z e-shopu Roces.sk máme skladom na našej predajni SCARLETT SPORT. Už 32 rokov tu nájdete poradenstvo, náhradné diely, doplnky a servis korčúľ, lyžiarok, lyží, bicyklov a kolobežiek.
Alternatívny spôsob riešenia sporov
1. Vážený spotrebiteľ. Ak sa
domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom,
ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám zašlite na našu emailovú adresu: roces@roces.sk
2. Ak Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu
neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu, prípadne nebudete spokojný s našim
riešením, potom na základe novelizovaného Zákona č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o
alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob
riešenia sporov.
3. Návrh môžete podať spôsobom
určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť
formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného
ministerstva a každého subjektu
alternatívneho riešenia sporov.
4. Zoznam subjektov
alternatívneho riešenia sporov k dátumu 10.4.2016 je tu: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s.
Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov
alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
5.
Adresa na
podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk.
6. Subjekt alternatívneho riešenia
sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.:
§ ak vyčísliteľná hodnota sporu
nepresahuje sumu 20 eur;
§ ak je vzhľadom na všetky okolnosti
zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím
neprimeraného úsilia, a podobne.
7.
Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom
platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK.
Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom
v EÚ.
8. Náklady spojené s alternatívnym
riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.
Informácie
Zákaznícky servis
© Roces.sk, NajReklama.sk - tvorba eshopu